keskiviikko 12. syyskuuta 2012

flunssa

 kylmä
Täällä tosiaan on kylmä. Lähdin aamulla työpaikalleni eli meillä on alkanut top:pi jakso ja olen päiväkodissa 2 vuotiaiden kanssa, ja ne taaperot sit tartutti muhun tän flunssan, niin heti kun pääsin perille työn tekijät sanoivat että pitää mennä terveydenhoitajalle, että en varmasti tartuta ketään. okei ymmärrän että ne on pikkusia, mut pitääkö lastenkaan tulla päiväkotiin kipeänä ?
Sain sitten kahden päivän sairasloman, kun kurkku on kipee ja yskittää ja nenävuotaa.. toivottavasti perjantaina on jo parempi olo.
Ja mä en oo kerennyt oikein kirjottelemaan pitkään aikaan, ja nyt iski tylsyys ja aattelin että voisin kirjottaa.
olen kaverilla tällä hetkellä ja kaikki on raahannu omat tietokoneet tänne, jopa minä sorruin tähän:D



  terveydeksi!
 kuumetta mulla ei kuitenkaan ollut, hieman vain alilämpöä.
pitäis mitata kohta uusiks, koska tämä olo vain pahenee koko ajan..
kylmä kylmä kylmä kylmä.

 Olen nyt täällä kaverilla ja jokin aika sitten kävimme marjukan kanssa meillä kotona ja palasimme tänne kavereille, sillon sato ihan kaatamalla ja kulkupelinämme oli skootteri..
housut ihan märät ja olo vaan paheni..
pahenee pahenemistaan

kohta lähdemme takaisin kotiin,





Jopa meidän koira aivastelee..
ainiin, siitä puheen ollen, me joudutaan antamaan meidän toinen koiruli pois, ja amalia on iha masentuneena kotona koko ajan ku elli on lähteny..


mutta tästä nyt tuli tämmöinen vähä surkea, hyvät yöt kaikille ! <3
- noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti