torstai 26. heinäkuuta 2012

MOIKKA, ei olla taas kirjoteltu, veera ei oo siis kirjotellu oikei, eli tää on vissii mun ohella koko blogi ! voisin vaihtaa salasanan että se ei pääse tänne olleskaan:)
noni siis tosiaan, olin tossa lauantai - sunnuntai välisen yön hämeenlinnassa, oli isäpuolen pikkusiskon rippijuhlat, kuvaa löytyy alempaa ! oli tosi hauskaa, mulla vaa oli vähä tylsää ku sukujuhlathan ne oli ... mutta siihe on sopeuduttava :) sunnuntaina tultiin myöhään takasin jyväskylään ja meninpä sitten siitä suoraan nikolle mikaelin kanssa :) sielä sitten juteltiin henkeviä jne, ja toisilla oli kunnon lanit.. no lähetti sitte mikaelin kans kävelee takas keltinmäkee, ja EI OLLU KATUVALOJA, pelotti, ja säikähin jotai viatonta pyöräiliää:DD noh, sitten maanantaina menin iinan luokse muurameen yöksi, kateltii leffaa ja nukahin keskenkaiken, otettii kuvia paljon ja hoidettiin iinan koiraa pimua:) aaws, no tiistaina menin sitte takasi kotii, ja mikael tuli mun seuraks ku se ei uskalla lähtee kävelee ku ei oo katuvaloja... se on nössö.. :D eivaa :DD ja sitte mikael tuli meille yöks keskiviikko - torstai välisenä yönä :) no jos niitä kuvia seuraavaks :) nauttikaa










isäpuolen sisko, ninni<3

iina rakas <3


 tossa oli pari kuvaa :) kaikki valittelloo ku niillä alkaa koulut jo kahenviikonpäästä, ja mulla vasta alkaa elokuun lopussa tai syyskuussa.:D ja kahenviikonpäästä mulla ois nukutus...

-Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti