perjantai 27. heinäkuuta 2012

reissailua =)

r.i.p. 11.02.2012<3 minun rakas indi ! ps. uus kuva (y)
Jjuu, en oo hirveesti kerinny päivittelemää tänne mitää ku en oo ollu kotona. Ja nyt vihdoin löysin aikaa! eli viime perjantaina tuloin kotiin jyväskylästä nooran luota, vaikka en ois halunnu viel tulla mut oliha se aika tulla jo kotiinki. mut olin vasta illlalla kotona. sit seuraavana aamuna menin petoselle näkemää kavereita (kuvia tulee) oli kyl mukavaa nähä pitkästä aikaa kuopiossaki jotai tärkeitä ja ihania ihmisiä  vaikka en ees nähny kaikkia ku olivat jossai mökillä tai jotai :D  en tääl kuopiossa oo ollu kyl paljoo:Dmut nii sit samana päivänä menin tädin luo yöks. siellä oli mun ihana serkkuni joka on vasta 1v :)siellä hoidin kiiaa :) sitten sunnuntaina menin mummon luokse:D. maanantaina vihdoi oletin et pääsen kotiin, mut ei.. jouduinki menee töihi mu iskän firmaan =Dautokorjaamolle ? voitte vaa kuvitella minkälaista se oli ku mä oon siellä töissä:Dno ei kyl kaikki meni iha hyvi mut välillä tylsyys ja laiskuus tuli vastaa, että en jaksanu tehä mitää :D ja tulin sieltä tänään pois. et ei oo oikei ollu mahollisuutta missää välissä kirjotella :D tässä ois pari kuvaa -->
malta 2011 !

niki ja jenny<3

Kiia serkku<3

me tykätää istua autossa !

Emilia<3

 
moivaa
<3

<3

hero<3
meitä kehotettii kirjottaa meijä koirista taino mun tapauksessa koirasta ni voisin tehä sen tässä samalla :) Eli mulla on koira joka on rottweiler ! en ymmärrä miks kaikki pelkää rottweilereitä ? kaikki uskoo ne huhut jotka kuulee tuolta muilta. kaikki ei oo sellasia "tappajia"niinku osa väittää. esim tää mun koira hero. se on iha pikku koiran tasolla ja nii lutune, ei vois koskaa purra ketää tai satuttaa. se jos vahingosa raapasee ja sit rupee "itkemään" se tulee luokse ja alkaa nuolemaan että älä itke :D ylempänä on muutama kuva siitä! mutta niin huomenna ois perheen kesken reissu tampereelle särkänniemee :D saas nähä mitä siitäki tulee! mut toivottavasti tykkäätte ja kommentteja otetaa ilomielin vastaan :)


Love,
          Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti