perjantai 23. elokuuta 2013

8)

Kävin sillon tiistaina siellä työkkärissä ja uusi aika olisi 4.9. Jännittää, että saanko mitään työpaikkaa. Toivotaan parasta! Oon miettiny paljon työpaikkoja ja opiskelupaikkoja minne menisin. Mulla olisi 3.8. Asiakassuunnitelma palaveri sossujen ja entisen laitoksen työtekijöiden kanssa, mitähän sossut on siitä mieltä, että mulla ei ole opiskelupaikkaa. Toivottavasti he ymmärtää, että kaikki ei saa opiskelupaikkaa.. 
Mulla on alkanu käymään päivät vähän tylsäks kun kaikki on koulussa ja eipä niitä ystäviäkään ole täällä jyväskylässä montaa. Odotan innolla ja ehkä hieman peloissani kun muutan helsinkiin. Uskon kyllä että kaikki sujuu hyvin. Lähen taas kuun alussa kuopioon ja otan mun koiran sinne mukaan, toivottavasti kummipoikani ja amalia tulee hyvin juttuun, uskon kyllä että tulee. Tänään oon ollu hyvin ahkera ja siivonnut oman huoneeni kokonaan, jopa vaatekaappia myöten. Paljon meni vaatteitä roskiin ja paljon hyväkuntosia vaatteita joita en käytä pussiin muualle. Nyt vaatekaappi ammottaa tyhjyyttä, mutta pääasia että pienet ja rikkinäiset vaatteet sai pois tuolta kaapista lojuamasta. Voisin tässä joku päivä tehdä postauksen jutuista jotka on mulle tärkeitä ja voisin vaikka tehdä kiusaamisesta vähän isomman ja laajemman postauksen. Mulla loppu nyt ideat mistä voisin kirjottaa nii voisin jatkaa siivoilua vähän ja lähtee kohta koiran kanssa pitkälle lenkille! 
Anteeksi kuvieni laatu, on otettu puhelimella :D












-Noora

1 kommentti:

  1. nätti oot:) kirjota enemmän. Tee postaus vaikka 40 asiaa sinusta tai joku muuu.

    VastaaPoista