lauantai 17. elokuuta 2013

i will be right here waiting for you.

Heippa kaikki!Huhhuh onpa ollu aika raskaita nää muutamat päivät.. voin sanoo jos saat kultaa käsiis tee sen eteen mitä vaan! näin minä ainakin yritän tehä.. mut se on tällä hetkellä vähän mahotonta tiettyjen asioiden takia. Oon yrittäny vaikka mitä että pääsisin näkemään mun rakasta mutta ei niin ei.. on aika paha olla vieläkin tämän asian takia. ihan kauheelta tuntuu et se on jossain muualla missä pitäis olla, nimittäi en oo nähny nyt sitä viikkoon.. sekin on liikaa tämmösille herkille ihmisille jotka välittää oikeesti toisistaan, oon kuullu äänen pari kertaa ja en nää sitä muuten kun kuvista.. tää ei oo enää yhtään mukavaa! Välitän juusosta ylikaiken! toivoisin vaan että me nähtäs mahdollisimman pian..




Love,
           Veera

1 kommentti:

  1. voi veeraa ! :'( .. pärjäile! <3 voit tulla puhuu mulle jos haluut jutella jonku kaa... :)<3

    VastaaPoista