maanantai 6. elokuuta 2012

amalia & elli


 joskus joku pyys kirjottamaan koirista ja perheestä, no mä kirjotan nyt koirista, myöhemmin sitten perheestä:)

n.2vuotta sitten otettiin meille koira (saksanpaimen/kuvaz), nimettiin se amalieksi, mutta sitä kututaan yleensä amaliaks tai amaks, on monia muitaki kutsumanimiä kuten: amalia, ama, amuli, samuli, mulimuli, jne :D se nukkuu aina mun huoneessa, entiiä tosiaan et miks :D se haukkuu öisin, jos kuulee rappukäytävästä meteliä ( siis mun huoneeseen kuuluu jos hissi liikkuu, sen verran vanha talo), sit se juoksee aina viereen ja 'suojelee' , tai no kyllä se suojelee jos joku pahaa tulis tekemään:) amalia on siis kiltti narttu koira ! se tykkää lapsista jne, ama ei näyki ihmisiä, eikä pure, se on meijä nössykkä <3
sillonkun ama oli n, vuoden ikäinen, nii otettiin toinen koira, koirat on siis sisaruksia mut eri pentueesta:) nimettiin tuo ellieksi, kutsutaan elliksi, ellipelli, ellimi. elli ei tekis pahaa kärpäselleekkää, tai saalistaa se välillä niitä ja toine näyttää sit nii tyhmältä =D elli on kans sellanen nössykkä, ei pure eikä näyki. ellille vois laittaa vaikka pompulat korvii, nii se tuijottais vaa mua tyhmänä, ja jos tää makaa sängyllä, nii menee mahollisimman reunaan ja tippuu.. :D yhessä nuo koirat viihtyy, ulkona ollessa jos tulee toinen koira vastaan, nii mä en saa pidettyä niitä, voimat loppuu kesken..
jospa niitä kuvia laittais tähän loppuun:)

elli

amalia


ama pikkusena

ama pikkusena

elli vaavina

aman korva osu silimää:D




ja mullapä ei oo oikei tapahtunu elämässä nyt mittää erikoista:)
kirjotan toiste mun perheestä:)
moimoi
-Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti