torstai 23. elokuuta 2012

Etkö näe minun silmiä, mitä on sisällä Ne ovat luovuttaneet, ne eivät enää loista

väsynyt..
mä oon ollu siis toosi väsyny nyt, vaikka koulu onki ollu helppoo.. maanantaina siis suuntasin kohti harjua, metsästin iinan ja doriksen sieltä, menimme sitte yhessä auditorioon, istuimme siellä keskellä ja ruettiin siis luokkia jakamaan, ensimmäisenä oli amstalaiset (ammattistartti) ja tottakai minä olin ensimmäisenä siinä, sitten kuulin iinan nimen ja huokasin syvään henkeen:D no ollaan siis amsta12A.. koulupäivät on ollu suunnilleen 9.00-13-15 jokapäivä ollaan kyllä päästy vähän aikasemmin. :) keskiviikkona tehtiin reissu kiviniemeen, ajeltiin siinä kirkkoveneellä, se oli oikeesti kivaa mut raskasta.. ::D oon yleensä aikaseen menny nukkumaan paitsi nyt kun kaikki keksii kauheesti jotain tekemistä.. no jospa sitä huomenna vois rentoutua.

meijän luokka on tosi mukava ! voin olla jopa oma ihteni ja siellä ei oo liikaa porukkaa just silleen sopivasti, eli siellä ei näy mun sosiaalisten tilanteiden pelkoa. tässä on pari viikkoa vielä koulua ja sitten alkaa työssä oppimis jakso joka kestää 3 viikkoa:)
mulla ei oo kuviakaan teille kun kone lagaa jotenki ärsyttävästi mutta hyvää yötä :) <3

-Noora


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti