keskiviikko 15. elokuuta 2012

minä

 Kaverini marjukka anto mulle tosi hyvän idean mistä postata :) eli siis kuvia musta ennen, että miltä mä oon näyttäny ennen, että taitaa tulla aika kuvauspohjanen, mut eipä se mitää:)

taidan ensin kertoo eilisestä päivästä. Piti rueta heti siivoomaan kun heräsin, eli järjestelin tavarat ja menin suihkuun, sitten piti mennä imurin varteen ja pölyenpyyhintää, no marjukka sit soitteli mulle tossa kesken siivouksen ja kysy mua jonnekki, no se tuli sit hakee mua keltinmäestä ja siitä mentiin keskustaa, no siitä se ajelu sen skootterilla meniki, keltinmäki-keskusta-säynätsalo-palokka-keskusta-myllyjärvi-keskusta-keltinmäki :DD ja tankki oli vie täys o.o no eli keskustassa käytiin vaa jäätelöllä ja sit tuli idea että lähetää moikkaa villee säykkii, noh sinne sit ajettii, mä kuuntelin puhelimesta musiikkia ja tanssin siinä kyydisstä :D takana olijat vähä tais kattoo.. noh ei se mitää::D pikkuvikoja.. no poltettii sitte muutamat tupakat ja lähettii palokkaan moikkaamaan suvia, oli tosi kiva nähä sitäkin mursua piiitkästä aikaa. no siitä sitten lähettiin keskustaan, ja sit lähettiin myllyjärvelle nikolle ja joonakselle:) jaa sieltä sitten mentiin keskustaan moikkaamaan jaakkoo, oli tosi kiva nähä sitäkin piiitkästä aikaa, noni mut loppuun laitan niitä kuvia minusta:DD






seiskaluokan alussa, eli n. 3vuotta sitten:)












kuuennella luokalla

kasilla



kasi luokan alussa






-noora

4 kommenttia: