tiistai 7. elokuuta 2012

sairaala:(

joo tota, illalla en oikei saanu unta, koska jännitin liikaa seuraavan päivän sairaala reissua.. :( no nukahin sit ehkä n. puol 2 aikaan, ja 7.00 herätys. 8.30 oli aika sairaalalle menin sit sinne äitin kans, vaihoin sairaala vaatteet päälle, oottelin monta tuntia et pääsisin sinne leikkaussaliin, koitin koneella mennä fb mut mun tuurilla neki oli estetty, kävin sit kysymässä et voinko käydä tupakalla, niin eeei ku voi tulla pahaolo, tottakai vittu tulee paha olo jos ei oo saanu syyä mitään illasta kello 00.00 lähtie, :D noh, äiti ja isäpuoli lähti välissä käyttämään koiria, ja menin vaan sanoo niille, et mää meen ulos !  no siinähä ne kattele vähä pahasti =D sitte siinä puol 11 aikaa antovat esilääkkeen, ja olin iha pöpi päästäni sillo:::DD 11 jälkee leikkaus saliin, sanovat vaa että ' hyvää yötä ' heräsin sitte kahelta ja säikähin ku johtoja joka puolella kehoo, ja se happi maski juttu oli mun naamalla.... no tikkejähä ne oli suuhu laittanu, ja antibioottikuuri, hampaita ei saa pestä, jne=D
ruokavalioni kahen päivän ajan on: mehua, jugurttia, mehukeittoo, rahkaa, jäätelöö;) hoitajaki toi mulle vaa jäätelöö sinne,

kaikessa tässä oli kyse vaan ja ainoastaan hammaslääkäristä ==DDDDD

-Noora

2 kommenttia:

  1. ai siis miks jouduit menee johonki leikkauksee ? ,o tai siis mikä se leikkaus oli ? ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli hampilääkäri :D pelkään nii paljon, revittiin kolmehammasta (entiiä miks, oli puhetta vaa yhestä o: ) ja paikkailtiin:)

      Poista