torstai 9. elokuuta 2012

hyrr..

nost3 & protro - paska kesä
sopii ainaki tähän kesään, ei oo paljoo lämpimiä kelejä ollu:( harmittaa ihan.

olin sillon tiistaina sie sairaalassa hammaslääkärissä, revittiin kolme hammasta, sain antibioottikuuria ja 1grammasia särkylääkkeitä, ja en tietenkään saa syyä mitään lämmintä, no tässä on jo pari päivää hotkittu kaikkee herkkuja, ei nekään oikei maistu enää.. tänään söin kuitenkin ensimmäisen lämpimän ruuan, perunavelliä (tosin aika vähän) ja lihapiirakkaa, käytiin myös sairaalassa kahtomassa mun isäpuolta ( se oli nenäleikkauksessa ) tänään eli perjantaina pääsee pois:) mä meinasin pyörtyä sairaalaan:/ näin vaan pelkkiä mustia ja valkosia pisteitä, hahmotin kaiken, mutta en nähyt kunnolla mitää. johtu varmaan siitä kun on verensokerit niin alhaalla, hui että mä säikähin sitä tilannetta ittekkin:( mun poski on ihan turvonnu sekä toi huulikorun kohta, ku pitihä sillo sinne leikkaussaliin mennessä ottaa kaikki korut ja lävistykset pois, kerkes mennä umpeen melkein, no mut onneks olin sen verran tokkurainen, että en ees tajunnu sitä kipua kun työnsin tuon tapin takasi =D no mutta hmm..
niin keskiviikostakin piti sannoo, mähän en saanu opiskelu paikkaa, niin oli ammattistartille haastattelu aika, ja pääsin sinne (JEE!) ja mulla koulu alkaa 20.8.2012... ei innosta mennä yhtään, mut en kyllä jaksa istua kotonakaan päivät pitkät.
nyt mua kyllä väsyttää sen verran että en tajua mistään mitään enää:D taitaa olla kohta nukkumaanmeno aika mulla.
kaikki ketkä koulunsa on jo alottanu/ alottaa myöhemmin, niin paljon onnea ja tsemppiä, ja hyvää lukuvuotta :) !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti